Vistas de página en total

martes, 25 de abril de 2017

Nou treball sobre el oficis

Esta activitat s'ha de fer a casa. Són deures per al dimarts i dimecres. Prepararan el seu paper seguint les indicacions que hi han baix. Tenen de temps fins al dijous.

El treball és sobre el oficis. Cada alumne té un ofici asignat. Han de investigar sobre ell i esposar-lo a classe el dijous i divendres.

OFICIS

2ª A
________________________________________________
Agricultora - Lucía
Ramadera - Natalia Teruel
Miner - Sergio

Industria i tallers:

- Operari de fàbrica - Alberto
- Botiguer - Mª José
- Ingenier - Pablo Palacios
- Arquitecte - Pablo Bueno
- Obrer - Mario Blas

Serveis:

- Pilot - Carlos
- Metge - Marcos
- Maestro - Ricardo
- Policia - Miriam
- Bomber - Noah
- Infermer - Héctor
- Transportista - Elena
- Política - Paula
- Farmacèutic - Vero
- Manteniment - Víctor
- Jardiner - Pere
- Guia turítica - Aitana
- Chef - Mario Calvo

Noticiari:

- Bruno i Claudia Muñoz

Prensa:

- Diego i Claudia Teruel

Radio:

- Rodrigo i Natalia Pla


Fitxa per als oficis:

1.- Posa-li un nom a la persona que té aquest ofici.
2.- Quin ofici té?
3.- Explica breument en què consisteix aquest ofici.
4.- Inventa un dia de la vida d'aquest personatge treballant en el seu ofici. Pots fer-ho com si fora un conte.

----------------------------------------------------------------------

Noticiari:


Han de preparar dos o tres noticies inventades. Les escriuran en un paper i eixiran a llegir-les con si fora un noticiari.

La estructura ha de tindre els següents elements:

1.- Titular
2.- Cos de la noticia:
El cos ha de respondre a les següents qüestions:
Qui? La persona o grups de persones involucrades.
Què ha ocorregut?
Perquè? les raons o causes.
On: el lloc on van ocórrer els fets.
Quan: xifres associades sobre la información.

----------------------------------------------------------------------

Prensa:


Han de preparar dos o tres noticies inventades. Les llegiran dabant de tota la classe com a reporters.

La estructura ha de tindre els següents elements:

1.- Titular
2.- Cos de la noticia:
El cos ha de respondre a les següents qüestions:
Qui? La persona o grups de persones involucrades.
Què ha ocorregut?
Perquè? les raons o causes.
On: el lloc on van ocórrer els fets.
Quan: xifres associades sobre la información.

---------------------------------------------------------------------

Radio:


Cadascum ha de preparar una entrevista a un personatge famós. Montaran a classe un estudi de ràdio i li faran les preguntes inventades.

La estructura ha de tindre els següents elements:

1.- Quin és el seu nom?
2.- A què et dediques?
La resta de preguntes has de invertar-les tú




jueves, 30 de marzo de 2017

Llegó el momento... ¡A montar el hormiguero!

Chicas y chicos, es una buena fecha para empezar nuestro hormiguero de aula.

Os voy a poner unas referencias para que las sigáis y os sea más fácil.

1.- Es voluntario y muy divertido.
2.- Tenéis que ser muy respetuosos con el medio ambiente. Cuando consigáis las hormigas, no destrocéis el hormiguero. Vuestra obligación, si la aceptáis, es cuidar el hormiguero y las hormigas. ¡Son seres vivos!
4.- Hay muchas formas de crearlo. Elige la que más te guste o la que te sea más fácil.
3.- Enlaces interesantes: Crear un hormiguero, Video, Web

'Que lo paséis bien!

viernes, 3 de marzo de 2017

Actividad para trabajar las fallas

Lectura de un artículo de un periódico digital que cuenta algo del origen de las fallas.

Trabajo para hacer en clase:

1.- Crearemos una falla individual.
2.- Sólo utilizaremos objetos de cartón o papel que sean "CUERPOS GEOMÉTRICOS"
     En clase hemos visto:
            2.1.- Prismas
            2.2.- Pirámides
            2.3.- Esferas
            2.4.- Conos
            2.5.- Cilindros
3.- El material tiene que ser reciclado. Tipo caja de zumo, canuto del rollo de papel higiénico...
4.- Como la falla se hará en clase, los objetos no han de ser muy grandes.
5.- Se traerán a lo largo de la semana que viene.