Vistas de página en total

miércoles, 13 de diciembre de 2017

Embarbussaments per aprendre



Embarbussaments per aprendre (obligatori un, recomanable tres)
Les preguntaré el dilluns 18 o dimarts 19



1.- En quin cap cap el que cap en aquest cap?

2.- Plou poc però per al poc que plou plou prou.

3.- Tinc tanta set que a les cinc tinc son.

4.- Duc pa sec al sac, sec on sóc i el suque amb suc.

5.- Tinc cinc fills tísics i prims, i amics íntims vint-i-cinc.

6.- Entrí a un hort a genollons a collir codonys. Codonys collits amb les puntes dels dits.

7.- Tinc una gana, una son i una set que ni menge, ni dorm, ni bec. Si menjara, dormira i beguera la gana, la son i la set em passarien.  Però com no menge, ni dorm, ni bec, no em passa ni la gana, ni la son ni la set.

No hay comentarios:

Publicar un comentario